Promocje
235D Kapcie Bambosze Ciepłe Filcowe Wełna
235D Kapcie Bambosze Ciepłe Filcowe Wełna
45,00 zł 39,00 zł
2462 Kapcie Wsuwane Wełna Miękkie Szare
2462 Kapcie Wsuwane Wełna Miękkie Szare
25,00 zł 19,00 zł
5046 Klapki Skórzane Męskie Odkryte Czarne
5046 Klapki Skórzane Męskie Odkryte Czarne
39,00 zł 29,00 zł
134 Kapcie Damskie Odkryte Skórzane
134 Kapcie Damskie Odkryte Skórzane
22,00 zł 15,00 zł
135 Kapcie Damskie Odkryte Skórzane  Ażurowe
135 Kapcie Damskie Odkryte Skórzane Ażurowe
22,00 zł 15,00 zł
5601 Sandały Ortopedyczne Fusbet Granat
5601 Sandały Ortopedyczne Fusbet Granat
25,00 zł 25,00 zł
5602 Sandały Ortopedyczne Fusbet Beżowe
5602 Sandały Ortopedyczne Fusbet Beżowe
49,00 zł 25,00 zł
5603 Sandały Ortopedyczne Fusbet Zielone
5603 Sandały Ortopedyczne Fusbet Zielone
49,00 zł 25,00 zł
Kapcie Filcowe Damskie Różowe z Piętką 159
Kapcie Filcowe Damskie Różowe z Piętką 159
15,00 zł 12,00 zł
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

 Produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.691034530.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@pantofledomowe.pl lub telefonicznie: +48.691034530. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym wraz z dowodem zakupu. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt oraz dowód zakupu w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z wszelkimi zabezpieczeniami służącymi do transportu.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt.

   Adres

Przesyłki zwrotne oraz reklamacyjne prosimy przesyłać na adres:

Pantofle Domowe

ul Radosna 38 stoisko 16

53-336 Wrocław

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl