Promocje
Kapcie Ocieplacz Wełna Szare 2292
Kapcie Ocieplacz Wełna Szare 2292

45,00 zł

Cena regularna: 55,00 zł

Najniższa cena: 55,00 zł
Bambosze Wełna Miękkie Szare 2293
Bambosze Wełna Miękkie Szare 2293

45,00 zł

Cena regularna: 55,00 zł

Najniższa cena: 55,00 zł
Bambosze Wełna Miękkie Niskie 2195
Bambosze Wełna Miękkie Niskie 2195

39,00 zł

Cena regularna: 49,00 zł

Najniższa cena: 39,00 zł
Kapcie Bambosze Ciepłe Damskie Jasne Ocelot 2361
Kapcie Bambosze Ciepłe Damskie Jasne Ocelot 2361

75,00 zł

Cena regularna: 87,00 zł

Najniższa cena: 87,00 zł
Klapki Damskie Profilaktyczne Beżowe ŻelBut 8517
Klapki Damskie Profilaktyczne Beżowe ŻelBut 8517

68,00 zł

Cena regularna: 78,00 zł

Najniższa cena: 78,00 zł
Klapki Damskie Profilaktyczne Białe ŻelBut 8516
Klapki Damskie Profilaktyczne Białe ŻelBut 8516

68,00 zł

Cena regularna: 78,00 zł

Najniższa cena: 78,00 zł
Kapcie Naturalna Wełna Granat/Beż 242
Kapcie Naturalna Wełna Granat/Beż 242

27,00 zł

Cena regularna: 32,00 zł

Najniższa cena: 32,00 zł
Kapcie Damskie Ciepłe Wełna Brąz Haft 209
Kapcie Damskie Ciepłe Wełna Brąz Haft 209

25,00 zł

Cena regularna: 29,50 zł

Najniższa cena: 26,00 zł
Kapcie Męskie Welur Brąz Ocieplane 370
Kapcie Męskie Welur Brąz Ocieplane 370

27,00 zł

Cena regularna: 32,00 zł

Najniższa cena: 27,00 zł
Produkt dnia
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

 Produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 691034530.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@pantofledomowe.pl lub telefonicznie: 691034530. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 formularz reklamacyjny pantofledomowe.pl

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym wraz z dowodem zakupu. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt oraz dowód zakupu w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z wszelkimi zabezpieczeniami służącymi do transportu.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 Do pobrania formularz zwrotu towaru:

  formularz zwrotu pantofledomowe.pdf

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt.

   Adres

Przesyłki zwrotne oraz reklamacyjne prosimy przesyłać na adres:

Pantofle Domowe

ul Radosna 38 stoisko 16

53-336 Wrocław

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl